Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2013 11:19 - Вицове и бисери :)
Автор: ob1 Категория: Забавление   
Прочетен: 3902 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  •  Безумните умират в петък, умните - в понеделник.

 

 

  • Час по география.
  • Учителката: Мария, моля, посочи Америка на картата.
  • Мария: Ето тук.
  • Учителката: Браво. Сега ученици, кой откри Америка?
  • Учениците: Мария, госпожо!

 

 

  • Дело за развод в съда. Съдията пита: 
  • - Въпрос към жената. Сигурна ли сте, че искате развод? 
  • - Да! 
  • - Въппрос към съпруга. Сигурен ли сте, че искате развод? 
  • - Да! 
  • - И можете ли да назовете причина за развода? 
  • - Жена ми и аз редовно се лъжем! Ето например наскоро тя ми каза, че ще ходи до приятелката си Алис и се върна късно през нощта! 
  • - Е, къде е проблемът? 
  • - Как къде? Пълна лъжа. По това време аз бях с Алис!

 

 

  • Жена изневерява на мъжа си и се моли: 
  • – Господи, направи така, че мъжа ми нищо да не разбере! - след което чува глас: 
  • – Добре, но след време ще се удавиш! 
  • След време тя печели от лотарията круиз с най-голямата яхта. Корабът започва да потъва, а жената пак се моли: 
  • – Господи, нали няма заради мен да издавиш всички на кораба! - и пак чува глас: 
  • – Цяла година съм ви събирал, ейй!


Тагове:   смях,   забавление,   Бисери,   вицове,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - ЯК СМЯХ! ПОЗДРАВИ!
06.07.2020 13:30
ЯК СМЯХ! ПОЗДРАВИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ob1
Категория: Забавление
Прочетен: 69382
Постинги: 42
Коментари: 5
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930